fundering.....

Ibland blir jag påtalad att jag kan vara lite godtrogen och "för snäll". Hittils har jag inte lagt så mycket energi på det men man kanske skulle ta och ge det en funderare, för man får veta lite saker om folk man känner som inte känns så där jättebra.

Jag menar, om man slutar att endast se dom goda egenskaper hos andra människor och börjar se även dom dåliga går inte alla människor då från att vara vackra sköna individer till att bli dåliga och fula? Vill man verkligen det? Men visst jag kan hålla med om att vissa människors "dåliga" sidor är mildare än andras så det kanske inte skulle bli nått problem. Tror jag ska testa och se hur världen ser ut ur ett mer kritiskt perspektiv, tror faktiskt det kommer bli bra =)

Men i slutändan är det hur man själv vill leva och om man kan se sig själv i spegeln och tycka man är en soft vacker människa, fast när jag tänker efter så är jag fan mer kritisk om mig själv än andra, dvs jag ser dom vackra sidorna lättare hos mina medmänniskor än hos mig själv, kanske dags för en ändring där också =)

Till sist vill jag nämna att jag fått tillbaka körkortet, tydligen hade jag tappat bort det på Länsstyrelsen/Transportstyrelsen i 3 månader, go figure!

/Cpt Morgan

0 kommentarer:

Skicka en kommentar