Helg update

Först och främst så tror jag att min förkylning äntligen försvunnit mer eller mindre. Så imorron återupptar jag min träning efter 2 och en halv vecka uppehåll, ska bli så skönt och få tillbaka energin.

Fredag : Efter ett skönt 0730 - 1800 pass på jobbet så blev det fest hos Robert och Daniela, skit bra fest med bra folk. LC hittade också en fest hos grannen som han bjöd in sig på och stannade kvar då dom andra gick =), liten diss men men skyller på Kaptenen =)

Lördag : Gjorde inte så mycket på för och eftermiddagen men på kvällen blev det stor familjemiddag hos Morsan, älgstek och potatisgratäng. Fick även en miljard SMS om fest etc, försökte starta om men efter noga övervägande stannade jag hemma och tog en vilodag, vuxenpoäng.

Söndag : Vaknade extremt utvilad, skönt som fan. Sen blev det lite små pyssel hemma. Tänkte gå och träna men stannade hemma och vilade en extra dag. Fick bli film/tv kväll med chirre, cola och trevligt sällskap. Kung Fu Panda och sen en massa program på E!. Hatar mig själv lite för jag överhuvudtaget vet vilka The Kardashians är. Sen DR 90201 eller vad det heter, alltid lika trevlig och se dom köra in en massa metal föremål och misshandla folk, eller inte =). Vet ett yrke jag inte ska ha, kirurg.


En viss sköldpadda sa en gång i tiden : "There is a saying: yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Sov gött

/The Captain

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

About the Captain

Tror det blir en musik blogg