Utvilad

Tog ett par dagar att bli utvilad efter julfesten med jobbet, var legendarisk deluxe i år. Sjukt jävla kul vi hade. Bobbo i mankini var en av höjdpunkterna =)

Bästa julfesten på länge faktiskt, Gamla Teatern ni förlorade mot relaxen och Aufgas.

Tur var det också att Lill-LC jobbade åt mig på söndagen så man kunde vila ut lite. Lite mat, TV och trevligt sällskap fick det bli på söndagen.

Nu väntar en jobb vecka på den bästa arbetsplats jag jobbat på hittils, är som jag alltid sagt, det är människorna man jobbar med som gör jobbet värt det.

Förkylningen ligger fortfarande och lurar men det börjar smått bli bättre så man kanske kommer iväg och tränar igen, 2 veckor nu, men jag är inte nedstämd då det gått så bra hittils. Beach 2010 är fortfarande aktuellt =)

Sov gott vänner

/Captain

2 kommentarer:

Linda 9 december 2009 kl. 10:50  

Fan vad jag ångrar att jag bangade! Julbord 2011, here i come! :)

CaptainMorgan 10 december 2009 kl. 14:35  

hehe hoppas det blir på samma ställe, var huuuur awesome som helst =)

Skicka en kommentar

About the Captain

Tror det blir en musik blogg