Captain goes gym

Nu har det gått 1 månad sen jag tog mig i kragen och började träna på gym. Resultatet är att min rygg mår bättre och tappat 4kg i vikt. Känns skönt att komma igång och vara på väg till ett friskare liv.

Jag har även (efter tips och råd från min personliga dietist Siri) börjat äta mer nyttigt. Bär och frukt smoothies med lite smått och gott i. Blev riktigt gott faktiskt, dock ska det bli intressant och se hur kroppen reagerar efter ett uppbehåll från frukt och grönt i snart 15år (fråga mig inte varför, jag vet inte själv =)

Så nu blir det att öka lite smått på träningsintervallerna och bara köra på och se hur det går. Ser iallafall väldigt bra ut inför framtiden. Inte satt några mål ännu men det ska vara minst 6-pack i slutet av april! =)

/Captain

3 kommentarer:

S-A 1 november 2009 kl. 07:24  

Nu när vi ligger i krig vet jag inte om jag skulle lyssna på mina råd - om jag var du.

CaptainMorgan 1 november 2009 kl. 07:25  

ohh crap, tänkte inte så långt. Det skulle förklara varför jag blivit förlamad i halva kroppen och förlorat hörsel sen jag drack en av dina smoothies

S-A 1 november 2009 kl. 09:29  

hahahaha!

Skicka en kommentar